IntegrityNext - Silf

Säkerställ hållbara leveranskedjor

– snabbt, smart och effektivt

IntegrityNext är en global aktör som erbjuder en helhetslösning för hållbarhet och riskhantering i leverantörskedjan. Med några få klick samlar du in, analyserar och följer upp nyckeldata – allt för att fatta bättre beslut, snabbare. Plattformen ger dig en tydlig överblick baserat på leverantörsutvärderingar, kritisk nyhetsbevakning samt lands- och branschriskindikatorer. Resultatet? Du kan proaktivt minska riskerna, stärka efterlevnaden och accelerera din hållbarhetsresa.

Nu tillsammans med Silf Competence – för ännu större effekt

Tillsammans med IntegrityNext tar Silf Competence hållbarhetsarbetet till nästa nivå. Som kund hos Silf får du inte bara tillgång till en världsledande plattform för hållbarhet  – du får även ett exklusivt erbjudande på IntegrityNexts kraftfulla lösningar för att driva ett mer hållbart och riskmedvetet inköpsarbete.

Läs mer om IntegrityNexts plattform här:

IntegrityNext Platform – Powering Sustainable Supply Chains

Sustainable Supply Chains. Better Business.

Kontakta oss för att komma i kontakt med en specialist hos IntegrityNext och för att nyttja Silfs erbjudande.

Fyll i formuläret:

Ett fel inträffade när CAPTCHA-bilden skulle hämtas

(Fält markerade med * är obligatoriska)

 Interity Nest

Aktuell temperatur på hållbarhetsarbetet i leverantörskedjan

Färsk hållbarhetsrapport genomförd av Silf. Rapporten bygger på svar från 124 respondenter, där 82,7% representerar privat sektor och 17,7% offentlig sektor. Syftet med undersökningen är att ta tempen på hållbarhetsarbetet i leverantörskedjan – ett arbete som blir allt viktigare för att framtidssäkra verksamheter och skapa långsiktig affärsnytta. Läs nyckelinsikter från rapporten här: Läs mer om Aktuell temperatur på hållbarhetsarbetet i leverantörskedjan

Digitaliseringsdagen – Affärsnytta i inköpsprocessen - 23/10

Hur skapar du konkret affärsnytta i din inköpsprocess med hjälp av digitala verktyg, AI och automatisering? Hur arbetar de som kommit längst med att effektivisera sina inköpsprocesser med hjälp av smart teknik? Digitaliseringsdagen riktar sig till dig som har mandat att leda förändring – oavsett om du är inköpschef, upphandlingsansvarig eller digitaliseringsledare. Du får ta del av konkreta exempel från företag som lyckats effektivisera och utveckla sina inköpsflöden med hjälp av moderna digitala lösningar. Läs om vad du får som deltagare: Läs mer om Digitaliseringsdagen – Affärsnytta i inköpsprocessen - 23/10